RETURPOLICY
Hvis du ønsker å returnere en vare du har kjøpt på maccosmeticsnordics.com, følg instruksjonene nedenfor:
1. FYLL UT SKJEMAET FOR RETURVARER
Fyll ut skjemaet for returvarer (vedlagt i den opprinnelige bestillingen) og send den med returvaren.
2. KONTAKT KUNDESERVICE FOR KOMMERSIELL FAKTURA
Siden Norge er utenfor EU, må returvarer inkludere handelsfaktura for tollformål. Kontakt Consumer Care HER eller på +4737715643, så sender de deg en kopi av handelsfakturaen for returformål. Send kommersiell faktura med returmerknaden.
3. PAKK VAREN
Pakk varen på en sikker måte, slik at den ikke blir skadet under transport.
4. FEST RETURETIKETTEN FRA FAKTURAEN PÅ RETURPAKKEN
Returen er forhåndsbetalt.
5. LEVER RETURPAKKEN VED SERVICEPUNKTET ELLER RING FOR INNSAMLING
Leveringsleverandør er Postnord. Returpakken kan leveres på ethvert Postnord servicepunkt, eller ring Postnord og be dem hente pakken hjemme hos deg.
6. HVIS DU IKKE HAR EN RETURETIKETT
Hvis du ikke har en returetikett, sender du pakken til:Estée Lauder Companies
Kanalholmen 16P
2650 Hvidovre Danmark
Av sikkerhetsmessige årsaker og for å sikre rask levering anbefaler vi at du sender returpakken som en sporet pakke, slik at den kan spores.
Vi tilbakebetaler dessverre ikke porto. Hvis du mottar en skadet vare, kontakt MAC umiddelbart. Du finner mer informasjon i avsnittet om skadede varer nedenfor.
7. BETALING AV REFUSJON
Refusjonen blir behandlet når returpakken er mottatt av lageret. Returvaren blir behandlet innen 7–10 virkedager fra mottak. Hvor lang tid det tar før du får pengene på kontoen din kan variere avhengig av hvilken bank du bruker. Kontakt banken din for å få mer informasjon.
Vi oppfordrer kunder til å kontakte Consumer Care HER eller på +4737715643 og oppgi returens sporingsnummer for å fremskynde returprosessen.
NB! Du kan bare returnere varer som ble kjøpt på maccosmeticsnordics.com
Hvis du har spørsmål angående returen, kontakt HER eller på +4737715643.
8. Jeg bestilte/mottok feil produkt. Kan jeg returnere det?
Hvis du har bestilt via nettet og leveringen ikke er som forventet, kontakt oss HER eller på +4737715643 for hjelp.
9. Jeg mottok en vare som var skadet ved levering. Hva kan jeg gjøre med det?
Sjekk om esken har fått skade som kan ha oppstått under levering, når du mottar pakken. Det er vanlig at esken har mindre skader, men hvis selve varen(e) er skadet, ta vare på esken, emballasjen og produktene før du kontakter oss så snart som mulig HER eller på +4737715643.
10. Kan jeg returnere et produkt kjøpt i en MAC Cosmetics-butikk eller hos min lokale parfymeforhandler?
Hos MAC Cosmetics Online aksepterer vi kun retur av produkter kjøpt via vår nettbutikk. Produkter kjøpt i en MAC-butikk eller på en lokal MAC-disk må returneres til utsalgsstedet. Hvis dette ikke er mulig, kontakt oss HER eller på +4737715643 for hjelp.
RETURPOLICY
Hvis du ønsker å returnere en vare du har kjøpt på maccosmeticsnordics.com, følg instruksjonene nedenfor:
1. FYLL UT SKJEMAET FOR RETURVARER
Fyll ut skjemaet for returvarer (vedlagt i den opprinnelige bestillingen) og send den med returvaren.
2. KONTAKT KUNDESERVICE FOR KOMMERSIELL FAKTURA
Siden Norge er utenfor EU, må returvarer inkludere handelsfaktura for tollformål. Kontakt Consumer Care HER eller på +4737715643, så sender de deg en kopi av handelsfakturaen for returformål. Send kommersiell faktura med returmerknaden.
3. PAKK VAREN
Pakk varen på en sikker måte, slik at den ikke blir skadet under transport.
4. FEST RETURETIKETTEN FRA FAKTURAEN PÅ RETURPAKKEN
Returen er forhåndsbetalt.
5. LEVER RETURPAKKEN VED SERVICEPUNKTET ELLER RING FOR INNSAMLING
Leveringsleverandør er Postnord. Returpakken kan leveres på ethvert Postnord servicepunkt, eller ring Postnord og be dem hente pakken hjemme hos deg.
6. HVIS DU IKKE HAR EN RETURETIKETT
Hvis du ikke har en returetikett, sender du pakken til:Estée Lauder Companies
Kanalholmen 16P
2650 Hvidovre Danmark
Av sikkerhetsmessige årsaker og for å sikre rask levering anbefaler vi at du sender returpakken som en sporet pakke, slik at den kan spores.
Vi tilbakebetaler dessverre ikke porto. Hvis du mottar en skadet vare, kontakt MAC umiddelbart. Du finner mer informasjon i avsnittet om skadede varer nedenfor.
7. BETALING AV REFUSJON
Refusjonen blir behandlet når returpakken er mottatt av lageret. Returvaren blir behandlet innen 7–10 virkedager fra mottak. Hvor lang tid det tar før du får pengene på kontoen din kan variere avhengig av hvilken bank du bruker. Kontakt banken din for å få mer informasjon.
Vi oppfordrer kunder til å kontakte Consumer Care HER eller på +4737715643 og oppgi returens sporingsnummer for å fremskynde returprosessen.
NB! Du kan bare returnere varer som ble kjøpt på maccosmeticsnordics.com
Hvis du har spørsmål angående returen, kontakt HER eller på +4737715643.
8. Jeg bestilte/mottok feil produkt. Kan jeg returnere det?
Hvis du har bestilt via nettet og leveringen ikke er som forventet, kontakt oss HER eller på +4737715643 for hjelp.
9. Jeg mottok en vare som var skadet ved levering. Hva kan jeg gjøre med det?
Sjekk om esken har fått skade som kan ha oppstått under levering, når du mottar pakken. Det er vanlig at esken har mindre skader, men hvis selve varen(e) er skadet, ta vare på esken, emballasjen og produktene før du kontakter oss så snart som mulig HER eller på +4737715643.
10. Kan jeg returnere et produkt kjøpt i en MAC Cosmetics-butikk eller hos min lokale parfymeforhandler?
Hos MAC Cosmetics Online aksepterer vi kun retur av produkter kjøpt via vår nettbutikk. Produkter kjøpt i en MAC-butikk eller på en lokal MAC-disk må returneres til utsalgsstedet. Hvis dette ikke er mulig, kontakt oss HER eller på +4737715643 for hjelp.